نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3395
-
الف
+

حضور بهترین بازیگر کرکتر مرد اسکار 2019 در قسمت جدید «جیمز باند»

بازیگران بیست و پنجمین فلم از مجموعه فلم‌ های «جیمزباند» با انتشار ویدئویی معرفی شدند.

بازیگران بیست و پنجمین فلم از مجموعه فلم‌ های «جیمزباند» روز گذشته با انتشار ویدئویی معرفی شدند.

به گزارش آی فیلم2، بازیگران دو کرکتر اصلی فلم جدید جیمز باند معرفی شدند و همان طور که از قبل روشن بود «دنیل کریگ»، بازیگر بریتانیایی برای پنجمین بار کرکتر جیمز باند را ایفا خواهد کرد و حضور «رامی مالک»، بازیگر برنده اسکار در کرکتر شخصیت شرور فلم نیز قطعی شد.

رامی مالک برای بازی در نقش فردی مرکوری در فلم «راپسودی بوهمی»، اسکار بهترین بازیگر کرکتر اصلی مرد را دریافت کرده است.

این در حالی است که هنوز نام فلم بعدی «جیمز باند» اعلام نشده و از این فلم هنوز به عنوان «باند 25» یاد شده‌است.

سازندگان جیمز باند با انتشار ویدئویی از زبان «باربارا بروکولی» تهیه کننده قول داده‌اند که یک ماجرای کاملاً متفاوت را روایت کنند.

وی در این ویدئو گفته است داستان در حالی شروع می‌شود که باند در حال خدمت نیست و در تعطیلات به سر می‌برد. او دارد در جامائیکا استراحت می‌کند که یکی از دوستان قدیمی‌اش به نام فلیکس لیتر از سازمان سیا از او درخواست کمک می‌کند. مأموریت او نجات دانشمندی است که ربوده شده و به نظر می‌رسد بسیار خائنانه‌تر از آنچه می‌توان انتظار داشت، باشد. این جیمز باند را به سوی یک تبهکار که به تکنالوژی جدید و خطرناکی مسلح است، می‌کشاند.

به نظر می‌رسد رامی مالک باید کرکتر آدم شرور عجیب را بازی کند که به تکنالوژی خطرناک جدیدی مسلح است.

جیمز باند مأمور 007 در این فلم بار دیگر در تلاش است تا جهان را از یک دشمن خیالی نجات دهد.

وقتی این ویدئو ساخته شد مالک در حال کار در نیویارک بود و نتوانست به بازیگران و دست‌اندرکاران فلم برای ساخت این پرومو در بنیاد ایان فلمینگ در جاماییکا ملحق شود، اما او گفت مطمئن است که آقای باند نمی‌تواند به راحتی از دست چنین دشمنی خلاص شود.

با این حال در این پرومو هیچ خبر دیگری از داستان فلم ارائه نشده است.

«نائومی هریس» نیز قرار است در کرکتر مانی‌پنی در فلم ظاهر شود. حضور «رالف فاینس» و «بن ویشاو» نیز در نقش‌های «ام» و «کیو» و «روری کینر» تأیید شده است.

از جمله بازیگران جدید دیگری که در این فلم حضور دارند می‌توان به «لاشانا لینچ» و «بیلی مگ‌نوسن» اشاره کرد. «لیا سدو» بازیگر شناخته شده فرانسوی که کرکتر مدلین سوان روانشناس را بازی کرد در این فلم نیز حضور دارد.

«فیبی والر بریج»، بازیگر، نویسنده و فلمنامه‌نویس بریتانیایی یکی از نویسندگان تازه‌ترین فلم جیمزباند خواهد بود. وی پس از «جوانا هاروود»، دومین نویسنده زن در تاریخ تولید فلم‌های جیمز باند است.

«کری جوجی فوکوناگا» که سازنده فصل نخست «کاراگاه حقیقی» بود، کارگردانی فلم را برعهده گرفت. وی گفت همه امیدش این است که فلم بعدی جیمر باند یک فلم واقعاً بزرگ باشد.

لوکیشن‌های این فلم شامل لندن، ایتالیا و ناروی است و این فلم 8 اپریل 2020 در سینماها اکران می‌شود.

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر